• Spring navigation over
  • Adgang med Tegn
  • Læs op
Neurocenter Østerskoven
Region Nordjylland - I gode hænder
  • Om Neurocenter Østerskoven
    Om Neurocenter Østerskoven
    • Bruger- og pårørendepolitik

    • Historie

    • Mission, Vision og Værdier

    • Organisation

    • Personale

    • Samarbejdspartnere

    • Dansk kvalitetsmodel på det sociale område

    • Tilsyn

    Brochure - et springbræt til egen tilværelse

    Brochure
  • Fagprofessionelle
    Fagprofessionelle
    • Ambulante ydelser

    • ASK (Alternativ Støttende Kommunikation)

    • Økonomi

    • Procedure for indskrivning

    Matchning

    For at anvende regionens tilbud, skal du benytte et af regionens matchningsskemaer.
    Gå til matchnings-procedurer og skemaer

  • STU
    STU
  • Erhvervet hjerneskade
    Erhvervet hjerneskade
    • Indsatser

  • Medfødt hjerneskade
    Medfødt hjerneskade
  • Praktiske informationer
    Praktiske informationer
    • Klagemuligheder

    • Find vej

  • Om Neurocenter Østerskoven
  • Fagprofessionelle
    • Ambulante ydelser
    • ASK (Alternativ Støttende Kommunikation)
    • Økonomi
    • Procedure for indskrivning
  • STU
  • Erhvervet hjerneskade
  • Medfødt hjerneskade
  • Praktiske informationer
  • Tilgaengelighedserklaering
  • Adgang med Tegn
  • Læs op
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • E-mail

Du er her

  1. Forside
  2. Fagprofessionelle
  3. Procedure for indskrivning
PRINT DEL
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • E-mail

Fagprofessionelle

  • Ambulante ydelser
  • ASK (Alternativ Støttende Kommunikation)
  • Økonomi
  • Procedure for indskrivning

Procedure for indskrivning

  1. Den kommunale sagsbehandler foretager en sagsbehandling med henblik på visitation og udfylder det digitale matchningsskema, der automatisk sendes til Specialsektorens administration.
  2. Fagkonsulenten i Specialsektoren kontakter lederen af tilbuddet med henblik på at matche et tilbud.
  3. Sagsbehandler i kommunen kontaktes, når der er matchet til et relevant tilbud, og denne foretager en visitation.
  4. Specialsektoren sender en betalingsaftale via sikker e-mail til den kommunale sagsbehandler med henblik på tilkendegivelse pr. e-mail om, at aftalen accepteres.
  5. Ved venteliste til tilbuddet registreres borgeren på ventelisten.

Gå til det digitale matchningsskema

Tillægsydelser

Ved behov for tillægsydelser i forbindelse med indskrivning til et tilbud beskrives de tillægsydelser, der er behov for.

Tillægsydelser er ekstraordinære ydelser, der ligger uden for det, der tilbydes inden for tilbuddets hovedydelser (f.eks. ledsagelse, rådgivning eller psykologbistand eller blot flere enheder af et delelement af en ydelse f.eks. ekstra pleje eller opsyn).

Indhold og formål med tillægsydelser beskrives af Specialsektorens fagkonsulent i samråd med tilbuddet, ligesom timeantal (fordelt på døgnet) begrundes og specificeres. Det beskrives, hvilke faggrupper der yder tillægsydelsen. Beskrivelsen og prisen for tillægsydelsen fremgår af betalingsaftalen.

Kontakt

Neurocenter Østerskoven

Tlf.:

97 64 51 00

Mail:

oesterskoven@rn.dk

Amerikavej 46


9500 Hobro
Faglig konsulent

Lotte Hyttel

Tlf.:

25 45 81 90

Mail:

l.hyttel@rn.dk
OPDATERET
23. maj 2019

Du er her

  1. Forside
  2. Fagprofessionelle
  3. Procedure for indskrivning

Tilgængelighedserklæring

    Neurocenter Østerskoven | Amerikavej 46 | 9500 Hobro | Tlf. 97 64 51 00 |
    Officiel mailadresse: oesterskoven@rn.dk